Changing for good

Onze kernactiviteiten

Een multidisciplinaire groep met vestigingen in België, Luxemburg en Polen.

Onze entiteiten vertegenwoordigen de 4 kernactiviteiten van de groep CFE en worden gedreven door de strategische principes van duurzaamheid en innovatie die centraal staan bij álles wat we doen: samen willen we zorgen voor positieve verandering en willen we een betere wereld creëren voor de volgende generaties.

“We moeten handelen. De status quo in vraag stellen en durven veranderen wat niet duurzaam is. De volgende generaties verdienen deze moed. Ze verdienen nieuwe helden.”
Raymund Trost , CEO CFE

Vastgoedontwikkeling

BPI ontwikkelt de stedelijke projecten van de toekomst, creëert nieuwe werk- en samenlevingsvormen en verbeeldt nieuwe ruimtes voor samenwonen en samenwerken.

Vastgoedontwikkeling

Multitechnieken

De groep CFE staat aan de top van de industrialisatie 4.0 en is een actieve speler in de spoorweg- en mobiliteitsinfrastructuur van de toekomst.

Multitechnieken

Bouw & Renovatie

Door duurzaamheid en innovatie centraal te stellen, bouwt de groep CFE aan de wereld van morgen. Onze ervaring en expertise sinds 1921 maken van ons een belangrijke speler in de bouw- en renovatiesector in België, Luxemburg en Polen.

Bouw & Renovatie

Investeringen

Samen met Ackermans & van Haaren investeert de groep CFE in duurzame initiatieven.

Investeringen

Blijf op de hoogte. Ontdek onze laatste projecten, artikels, rapporten en heldenjobs.