Changing for good

Onze community laten groeien om positieve verandering te realiseren

CFE heeft de ambitie om de status-quo in vraag te stellen. Om te identificeren wat niet duurzaam is en dat dan ook te veranderen. Zodat we ervoor kunnen zorgen dat toekomstige generaties kunnen leven en werken in een welvarende omgeving.

Samen met onze community van "heroes" kunnen we een positieve impact creëren voor morgen. Dat is wat we nu al elke dag doen met onze werknemers, arbeiders, klanten, partners, leveranciers, investeerders en andere betrokken partijen. Allemaal gepassioneerde mensen op wier expertise, professionaliteit en toewijding we altijd kunnen vertrouwen.

In 2023 kwamen we dichter bij elkaar, smeedden nieuwe banden & boekten mooie resultaten. We leverden geweldige projecten op, met een sterk engagement om #ChangingForGood. Dit alles als een betrouwbare partner die samenwerkt als één team en veiligheid hoog in het vaandel draagt.

We kijken uit naar 2024 om onze #ChangingforGood community verder te doen groeien.

“Je hebt maar één vonkje nodig om een Change for Good te starten. Stel je voor wat welke impact we kunnen hebben als we al onze vonken samenbrengen! Ik kijk echt uit naar wat we samen in 2024 zullen verwezenlijken.”
Raymund Trost, CEO CFE

Geloof je in verandering en wil je eraan meewerken? Sluit je dan bij ons aan!
Want samen kunnen we de wereld veranderen.

Onze ambitie en waarden

We brengen mensen, competenties, materialen en technologie samen in een community voor positieve verandering.

Onze <strong>ambitie</strong> en <strong>waarden</strong>

duurzaamheid en innovatie

Ontdek onze engagementen en de rol die we willen spelen in de maatschappij.

<strong>duurzaamheid</strong> en <strong>innovatie</strong>

Onze strategie

Ontdek SPARC as a H.E.R.O. onze strategische principes om te werken aan positieve verandering en ons te positioneren als een winnende groep.

Onze <strong>strategie</strong>

Blijf op de hoogte. Ontdek onze laatste projecten, artikels, rapporten en heldenjobs.