Contracting

De pool ‘Contracting’ groepeert alle activiteiten omtrent Bouw, Multitechnieken en Rail & Utilities.

BOUW

De entiteiten binnen CFE Contracting bouwen, verbouwen en renoveren woningen, hotels, kantoorgebouwen, scholen en universiteiten, shoppings- en recreatiecentra, ziekenhuizen, industriële gebouwen, haven- en luchthaveninfrastructuren, gelamelleerd hout en dragende houtstructuren opgetrokken in gelijmde houtconstructies.

De projecten van CFE Contracting zijn een samenwerking van de bedrijven Amart, BPC, BPC Liège, BPC Hainaut, BPC Namur, CFE Polska, CFE Tunisie-CTE, CLE, Laminated Timber Solutions, MBG, Aannemingen Van Laere, Groupe Thiran en Arthur Vandendorpe.

MULTITECHNIEKEN

De activiteit van de afdeling Multitechnieken omvat tertiaire elektriciteit, elektrotechnische installaties, telecommunicatiewerken, elektriciteitswerken op de luchthaven, automatisering in de industrie, productie van laagspanningsborden en hoogspanningscabines, elektromechanica voor zuiverings- en pompstations, luchthavenbebakening, beveiliging – en toegangsbeheersystemen, verwarming, ventilatie, airconditioning, koelkamers en onderhoud.

RAIL & UTILITIES

Mobix zorgt voor plaatsing van bovenleidingen en seininrichting, aanleg van rails, energievervoer, hoog- en laagspanningslijnen en openbare verlichting.

Werken bij Contracting?

Interesse in een job bij één van onze entiteiten binnen CFE Contracting ? We bieden u een boeiende job waarin uw talent gewaardeerd en verder ontwikkeld wordt.

GA NAAR DE JOBPAGINA

Management team