Onze ambitie en waarden

CFE - Changing for good

Onze ambitie: de rol die we willen spelen in de maatschappij.

De toekomstige generaties verdienen nieuwe helden.

Daarom dagen we bij CFE de status quo uit. Elke dag opnieuw. We zien wat niet duurzaam is en veranderen het. Omdat wij als groep, actief in 4 kernactiviteiten die de wereld kunnen vormgeven, de verantwoordelijkheid hebben om te zorgen voor de generaties van morgen.

We hebben de verantwoordelijkheid om hun nieuwe helden te zijn. Ja, wij zetten ons hiervoor in. Door mensen, competenties, materialen en technologie samen te brengen in een community voor positieve verandering. En we zijn niet bang om die ambitie met de wereld te delen. Onze community is grenzeloos.

Geloof je in verandering en wil je eraan meewerken? Sluit je dan bij ons aan! Want samen kunnen we de wereld veranderen. Want samen zijn er geen grenzen aan wat we kunnen bereiken.

Onze <strong>ambitie</strong>: de rol die we willen spelen in de maatschappij.

We brengen mensen, competenties, materialen en technologie samen in een community voor positieve verandering.

Wat wil dit zeggen?

• We brengen samen

We creëren synergiën door mensen, competenties, materialen en technologieën samen te brengen. Want het zijn die synergiën die ervoor zorgen dat we snel resultaat kunnen boeken veel sneller dan ieder op zich.

• Verandering

We zijn actief in sectoren die essentieel zijn voor hoe onze toekomst er zal uitzien. We hebben dus een grote verantwoordelijkheid. We moeten samen de status quo in vraag stellen en veranderen wat niet duurzaam is.

• Community

We willen een leidende rol spelen in de samenleving, relevant zijn voor de mensen, hen inspireren en verenigen. Daarom willen we een grenzeloze community om ons heen creëren. Een beweging van mensen die geloven in een positieve verandering.

• Positief – “Voor het goede”

We willen “waarde” heruitvinden. Daarom vormen duurzaamheidsindicatoren, samen met financiële indicatoren, het hart van ons bedrijf: ze worden één. Wij zullen deze nieuwe prestatie-indicatoren integreren om een evenwicht te ontwikkelen tussen mens, planeet en winst om zo een positieve impact te kunnen genereren.

Onze waarden

Dit zijn onze gemeenschappelijke waarden die ons als ‘helden van generaties’ inspireren.
Zij vormen de leidraad voor een echte cultuur van positieve verandering binnen de groep CFE.

H.E.R.O.

• Happener

We laten nooit een kans voorbijgaan om een verschil te maken. Onze houding is “Ja, en”, niet “Ja, maar”.

• Engaged

We doen het maximum voor onze klanten, partners, mensen en de planeet:
we vechten voor hen.

• Reliable

We hebben grote principes en houden ons eraan: we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

• One

We treden op als één team omdat we weten dat synergie leidt tot een hoger niveau van excellentie. Samen zijn we sterker.

<strong>H.E.R.O.</strong>
Onze beloften

Ontdek de verbintenissen die wij aangaan om onze ambitie te verwezenlijken

Blijf op de hoogte. Ontdek onze laatste projecten, artikels, rapporten en heldenjobs.