Van Laere bouwt mee aan project Rechteroever van de Oosterweelverbinding

Lantis, als Opdrachtgever voor de Oosterweelverbinding, heeft de opdracht voor de realisatie van het deelproject Rechteroever gegund aan de Tijdelijke Maatschap Rechteroever Compleet, of afgekort TM ROCO, en dit voor een bedrag van 2.350 miljoen euro excl. BTW.

Over Van Laere NV
Sinds de oprichting in 1938 is Van Laere uitgegroeid tot een stabiele, multidisciplinaire Antwerpse klasse 8-aannemer. Door een no-nonsensaanpak, gestoeld op een jarenlange expertise, klantgerichtheid, integriteit en teamgeest realiseert Van Laere projecten in zowel burgerlijke bouwkunde als scholen, van parkings tot utilitaire gebouwen en van residentiële tot kantoorgebouwen. Zo is Van Laere betrokken bij de bouw van de Sluis te Terneuzen en bouw van het project Zin in de Noordwijk te Brussel. Om toekomstige uitdagende projecten te realiseren zet Van Laere graag in op nieuwe technieken, duurzaamheid en circulariteit in de meest ruime zin van het woord. www.vanlaere.be

Contact:
Lode Franken, Voorzitter Directiecomité TM ROCO