Op 14 december wijzigt BPI zijn imago!

Download PDF

Nieuw logo, nieuwe visuele identiteit, nieuwe website

15 december 2017
VASTGOEDONTWIKKELING

Naar een meer leesbare identiteit

Na zijn maatschappelijke benaming te hebben gewijzigd tot BPI Real Estate Belgium om zijn activiteit beter te verwoorden, start BPI met een nieuwe website en versterkt het zijn imago. Het nieuwe logo en de nieuwe kleuren zijn de uitdrukking van de dynamiek van deze onderneming die behoort tot de meest prominente van de vastgoedmarkt in België, Luxemburg en Polen.

"We waren met 12 toen we in 2004 de CFE-Groep hebben vervoegd" legt CEO Jacques Lefèvre uit. "Vandaag telt BPI meer dan 65 medewerkers en beheren wij meer dan dertig projecten in België, Luxemburg en Polen. De markten waarin wij optreden zijn ook grondig veranderd. De tijd was dus gekomen om die evolutie in het licht te zetten en BPI een sterke merknaam en een meer leesbare identiteit te bezorgen". 

Een website die bevestigt dat de klant in het middelpunt van de aandacht staat

Met de nieuwe website www.bpi-realestate.com wenst BPI dichter bij zijn klanten en hun verwachtingen te staan, onder meer door een nieuwe zoekmachine ter beschikking te stellen.

"Onze nieuwe website zal onze klanten en onze partners toelaten onze projecten beter te vatten" zegt Morgane Stok, Marketing & Communication Officer." De site onderlijnt de centrale positie van de mens in onze projecten. Ons doel is immers harmonieuze vastgoedprojecten te ontwikkelen die comfort en levenskwaliteit bieden."

Een visuele identiteit die de waarden van de onderneming uitdrukt

De nieuwe visuele identiteit draagt op een frisse en leesbare wijze de opdracht en de waarden van BPI uit: « Shape Urban Harmony Through Inspiring Real Estate Developments ».

Frederik Lesire, Head of Development (BXL/VL/PL): "De imagowijziging is voor BPI de gelegenheid geweest om zich over zijn waarden te buigen. Ze behelzen 5 pijlers: Teamwerk - Klantgerichtheid - Professionalisme en verantwoordelijkheid - Openheid en transparantie - Inzet en passie".

Een nieuwe stap

Die wijziging van visuele identiteit is dus de uitbeelding van de evolutie van BPI en wijst op de nieuwe stap in zijn ontwikkeling.

De concurrentie op de vastgoedmarkt is nu groter dan ooit. Dat geldt zowel voor België (en voornamelijk Brussel) als voor Luxemburg en voor Polen. BPI wil niet alleen zijn positie behouden op deze markten maar tevens zijn aanwezigheid nog versterken met innoverende, duurzame en inspirerende projecten.

Jacques Lefèvre besluit: «de specificiteiten van elk project zullen gevrijwaard blijven maar de identiteit van BPI zal versterkt worden met onze nieuwe waarden als rode draad. We hebben het geluk dat we op zeer hechte en gemotiveerde teams kunnen rekenen en we zullen derhalve nog meer de synergieën aanwenden, steunend op onze expertise, om nog verdere vooruitgang te boeken."

Voor meer informatie: 
Jacques Lefèvre
CEO
jlefevre@bpi-realestate.com

Perscontact:
Morgane Stok
Marketing & Communication Officer
mstok@bpi-realestate.com
+32 2 661 14 82