CFE is Top Employer

Op 18 januari 2024 heeft het Top Employer Institute het label “Top Employer” toegekend aan de CFE Group in België. Elk jaar certificeert de organisatie wereldwijd organisaties die zich onderscheiden omwille van hun uitzonderlijke arbeidsvoorwaarden, hun beleid om talenten te ontwikkelen en hun constante focus om de werkomgeving te verbeteren. CFE is trots om deel uit te maken van de prestigieuze groep van beste werkgevers in België.
Deze certificering is het resultaat van een grondige evaluatie van HR-praktijken,

met nadruk op diverse thema's zoals personeelsstrategie, werkomgeving, talentwerving en -ontwikkeling, diversiteit, gelijkheid en inclusie, welzijn, enz. Ze getuigt van de inspanningen van CFE om een toonaangevende werkomgeving te creëren. Bovendien is het een erkenning van de focus van het bedrijf op zorgen voor een uitmuntend HR-beleid en dito HR-praktijken, waarbij medewerkers centraal staan. Dit label is zowel een erkenning van prestaties uit het verleden als een aanmoediging om op dit elan verder te gaan.

Waarom we erkend zijn als topwerkgever

Onze werkomgeving en HR-praktijken worden onderzocht door het Top Employer Institute om te bepalen of we de best mogelijke werkomgeving bieden.
Continu Leren

Onze Cultuur

Duurzaamheid & Innovatie

Onze Strategie

Persoonlijke Ontwikkeling

Begeleiding van Nieuwe Medewerkers

Over het Top Employers Institute

Het Top Employers Institute is wereldwijd dé referentie voor erkenning van uitmuntende HR-praktijken, gericht op het bevorderen van normen om de werkomgeving te verbeteren. Via het certificeringsprogramma kunnen deelnemende bedrijven validering, certificering en erkenning als Top Werkgever verkrijgen. Sinds haar oprichting meer dan 30 jaar geleden heeft het Top Employers Institute meer dan 2.052 organisaties gecertificeerd in 121 landen/regio’s. Deze gecertificeerde topwerkgevers hebben een positieve invloed op het leven van meer dan 9,5 miljoen werknemers wereldwijd.

Top Employers Institute. Voor een betere werkomgeving.