Urban shapers for good

Vastgoedontwikkeling

De stedelijke projecten van de toekomst ontwikkelen

Stedelijke projecten van de toekomst ontwikkelen, nieuwe codes uitvinden om samen te leven en te werken en de daarbij horende nieuwe ruimtes bedenken... de groep CFE geeft vorm aan de steden van morgen.

Dat doen we dankzij BPI Real Estate, een toonaangevende speler op het vlak van vastgoedontwikkeling. BPI Real Estate positioneert zich als DE motor van verandering, door fundamentele waarden te verdedigen zoals duurzaamheid, hoge architectonische kwaliteit, respect voor het milieu en sociale betrokkenheid. BPI Real Estate is actief in België, Luxemburg en Polen.

De stedelijke <strong>projecten van de toekomst</strong> ontwikkelen

“Het succes van een bedrijf wordt bepaald door de mensen die er deel van uitmaken. Om onze projecten tot een goed einde te brengen kan ik gelukkig altijd rekenen op een team dat zich dagelijks volledig inzet en steeds beter wil doen met respect voor onze waarden. De kracht van BPI ligt in zijn multigenerationele karakter en in de diverse expertenprofielen. Een verrijking waar we zowel intern als binnen onze sector van kunnen genieten.”

Jacques Lefèvre – CEO BPI Real Estate

Blijf op de hoogte. Ontdek onze laatste projecten, artikels, rapporten en heldenjobs.